tisdag 5 mars 2013

Årets första långrunda

Nu har jag sprungit tre gånger utomhus, otroligt mycket lättare än att springa på löpband - men det kan vara bra det också ibland.

Efter ett uppehåll på flera månader blir det segt att komma igång igen, men jag är ju anmäld till Stockholm Marathon och ska göra allt för att komma igång igen. Och så ser jag att idag på min första långrunda för i år hade en minut bättre tid än jag hade när jag sprang samma runda i höstas, kan det vara riktigt? Fast det var sån ishalka idag!

Jag drar inte för stora växlar på det, jag kan ha sett fel på något sätt på klockan, tider blir jag mer noga med längre fram när man kan springa i kortbyxor igen. Men lite råg i ryggen fick jag ändå, det kan ju ha varit en korrekt tid....  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar